onsdag 5 januari 2022

Årets första födelsedagar, dubbelt!



 

Idag bjuds det på årets första födelsedagskort, dubbel födelsedag! Min ena faster och en riktigt god väns äldsta son som fyller år. 


Det övre kortet pryds av en söt Magnoliastämpel som jag fick uppstämplad som en present från en bloggvän, så himla snällt i allt sitt att skicka en present till mig. Jag skickade en present tillbaka med lite smått och gott som present =)

Det blev två ganska enkla kort, då jag just nu har lite dåligt med kort i förrådet och måste skapa på för att fylla på ordentligt för årets födelsedagar. Scrappa på, hej och hå!

/ia

2 kommentarer:

  1. Jättefina båda två! Söta blommor och stjärnor och fina papper. Du är så duktig på att skicka kort så jag förstår att det håller på att ta slut i ditt förråd :) Men roligt att få fylla på…
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Såå fina gratulationskort båda två med fina detaljer och fina motiv.
    Gott nytt år! Ser fram emot att få se alla nya, fina kort du skapar under 2022.

    SvaraRadera