måndag 20 december 2021

Jul, jul, strålande jul!

 


Så kom december och jag hann precis i slutet på november starta årets tillverkning. 23 st blev det, men behövde ju bara 22 så ett får jag spara till nästa år och är inte med på bilden. 

Hade lite farhågor att jag inte skulle hinna med att få dem klara och jag ville ju lägga lite extra krut på dem i år och bli riktigt nöjd. Och när jag väl satte fart så bara flöt det på så fint och jag blev klar i god tid =)

Jag är dessutom nöjdast av alla år jag gjort julkort (sedan 2009) med alla korten. Detta året blev jag nöjd med ALLA korten, oftast blir det något kort som man känner lite nja över, men i år så blev jag så nöjd! 

Hoppas de som fick dem också blev nöjda =)

God jul och gott nytt år och tack för alla dina besök och kommentarer hos mig under året! Alla uppskattas så otroligt mycket. 

/ia

5 kommentarer:

  1. Å så många fina julkort du hunnit med, förstår att du är nöjd. Vilken produktion! Vill passa på att önska dig God Jul och gott nytt år, och tack för alla fina kommentarer i min blogg under året. Hoppas vi kan fortsätta följa varandras bloggar, och träffas på nätet. Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt att se så många fina kort på en gång! Bra jobbat:)
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Wow, så många fina kort. Förstår att du är nöjd med dem!
    God fortsättning och önskar dig även ett Gott Nytt År!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej :)

    Jätte fina julkort du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Tusen tack för julkortet som kom idag :)
    Super fint :)

    Hoppas att du och din familj haft en härlig jul.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera