fredag 14 januari 2022

Söt groda


 

Jag hittade ett litet klippark med bilder på 5 söta sommargrodor när jag shoppade loss senast på PY Hobby och nu har alla 6 blivit till kort. Visade ett för några dagar sedan och här kommer nr 2. 

Enkelt att skapa kort med färdiga bilder och nu när jag behöver fylla på lagret så använder jag en massa fina klipparksbilder med olika motiv. Försöker också använda mig av scrapmaterial som blivit liggande en tid och nu får komma till användning på olika sätt. Kul att nyupptäcka lite av vad man har i sina gömmor =) 

/ia

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Gulligt motiv och så sött med de små blommorna på rad på nederkanten av kortet:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Åh, så söt groda! Fint med blommorna på rad och fjädern i hörnet!
    Kram!

    SvaraRadera