måndag 28 augusti 2017

Prinsesskort



Idag bjuder jag på ett riktigt prinsesskort, med två stämplar från Magnolia. Mönsterpappret kommer också från Magnolia och har små Magnoliaprinsessor på sig (även om det är lite svårt att se på bilden). Kortet är dekorerat med sideband/rosett, pappersrosor i två olika färger, metallcharm med glaspärla med fjäril och lite vita halvpärlor. Finns lite sticklesglue också på bandet på klänningen på den stora stämpeln.
Detta kortet blev jag själv väldigt nöjd med, helheten med färger och dekorationer är ett av de bästa jag hittills gjort, om jag får säga det själv ;)
Kortet skickades över Atlanten till en av mina bästa vänner som bosatt sig i NY med man och familj. Hoppas hon ska tycka om det <3
/ia

5 kommentarer:

  1. Måste börja med att tacka för alla fina kommentarer i min blogg ♥
    Angående din fråga om punchinella,kanske kan man spraya den vit - men har inte testat. Annars passar säkert de du har till nåt projekt. Du får tänka från början att punchinellan ska vara med, så väljer du färg efter det.
    Jättemånga fina kort du skapat sen jag var in sist. Du har utvecklats massor! Gillar särskilt det här fina prinsesskortet med alla fina detaljer och två stämplar till och med.

    SvaraRadera
  2. Ett vackert kort med söta töser och
    i fina färger där allt passar väl ihop :)
    Jag förstår att du är nöjd med ditt kort :)
    Önskar dig ett trevligt veckoslut.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Förstår att du blev nöjd med detta kort. Jättefina stämplar, dekorationer och papper som du fått till jättebra!
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  4. Oj då, detta har jag missat. Helt underbart kort med många fina detaljer på:) Förstår att du blev nöjd med det.
    Kram och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Jätte vackert kort du har gjort.
    Jag är övertygad om att din vän gillade det väldigt mycket.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera