fredag 25 juli 2014

Snart två års bröllopsdag


I över ett år har denna målarduk (20*20 cm) legat och väntat på att jag skulle fixa iordning den med ett av korten från vårt bröllop för att sätta upp den på väggen här hemma. Det är min fösta "layout", eftersom jag tidigare bara gjort tags, kort samt altrat en låda och en tändsticksask. Har nog varit lite feg på att börja för jag ville verkligen att den skulle bli så fin det bara går. Men så häromdagen kom en idé in i mitt huvud och några av de dekorationer jag använt och så bestämde jag mig för att göra ett försök. La upp allt så som jag ville ha det innan jag satte fast något permanent. Måste säga att jag själv blev riktigt nöjd med hur det ser ut och min tanke om hur jag ville ha det kom fram i det slutliga resultatet.
Lämna gärna en kommentar om du kilar förbi.
/iaz

6 kommentarer:

  1. Wow, så bra det blev, jättefint.
    Och vilket fint kort på er :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Missade ju att svara på din fråga :)
    Jag sätter på dubbelhäftande tape, klistrar med klister på sidorna och tar en pincett och rullar så jag vill ha det, sen ställer jag en tyngd på det tills det torkat, så det tar lite tid :) Jag brukar rulla pappret innan jag har på klister & tape också så jag vet hur långt det ska rullas, sen blir det ju sällan som jag tänkt mig ändå, det är lite pilligt , men så är det med våran hobby :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Fina passande dekorationer
    och ett fint foto på er :)
    Det blev nog början på
    din scrapparkarriär med LO:n.
    Det är ju kul med en större yta
    och man gör dom personligare
    än ett grattiskort, roligt på ett annat vis.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å vilken fin tavla! Fint minne!

    SvaraRadera
  5. Det blev ju jätte fint :) fotot poppar ut med hjälp av de fina vita dekorationerna.

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken vacker tavla du gjort. Ni är sååå fina!
    Du gör verkligen jättefina kort:)
    Tack dör din fina kommentar inne hos mig.
    Kram och ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera