måndag 7 juli 2014

Sålt kort


Detta kort såldes för några dagar sedan och ska ges bort i födelsedagspresent. Tänker att jag måste börja sälja av lite av korten jag gör för nu har jag säkert 60-70 kort som ligger färdiga och väntar på att skickas iväg. Och då klarar jag nog min egen skicka-kort-till-krets för minst ett helt år om inte lite till. Så nu tänkte jag att jag kan sälja av lite av korten till de närmaste iaf så får vi se.
Detta kort valdes ut bland de första, jag själv är väldigt förtjust i den söta Tildan med nyckelpigan samt de fina små "swirlarna" som kommer från blomman.
Blir så glad för era fina kommentarer och snälla ord, tack!
Fortsätt gärna kommentera, det är så roligt att läsa =)
/iaz

3 kommentarer:

  1. Har du ett jobb så kanske du kan ta med dig några dit och sälja, dina fina kort kommer att gå åt som smör i solsken :)
    Detta kortet är jättesött så jag förstår att det blev sålt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jätte sött kort :) smart sälja bort kort.. jag säljer de flesta av mina kort så jag får in pengar att köpa mer saker för *ler*

    SvaraRadera
  3. Jättesmart att sälja korten ju! :) Kanske till och med kan stå på nån marknad i framtiden? Vore ju spännande! :) Du är lika kreativ som din morfar och Barbro! Saknar dig, kram!

    SvaraRadera