fredag 4 juli 2014

Kollegas födelsedag



Idag fyller en kollega till mig år och hon fick detta kortet för att förgylla hennes dag lite extra. De utstansade papprena med tonad färg köpte jag på Tradera för ett antal år sedan precis i början när jag startade upp med att tillverka egna kort. Liksom ballongerna som också köpts färdigutstansade som många andra figurer. En Magnolia-flicka, en grattisskylt utskriven på datorn och lite blommor samt en Martha Stuart-fjäril.
Tack för era fina kommentarer om mina kort, det värmer mitt hjärta och glädjer mig mycket!
/iaz

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort i många fina lila färger.
    Kul att du gör så fina kort till dina vänner.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å så fint kort, och så fina utstansade saker du använt. Bra att kunna få tag i lite av varje som man vill prova på.

    SvaraRadera
  3. Otroligt vad du är produktiv! Mycket fint kort tycker jag :)Framsidan är väldigt välgjord med de där ballongerna och bra kombinationer av färger! Fint :) Kram!

    SvaraRadera