tisdag 8 februari 2022

Molly 4 år


 Tänk, idag fyller hon 4 år min lilla, stora goa tjej. Vi kom ju nyss hem från BB känns det som ibland, hur gick detta till? Hon växer, utvecklas och lär sig så mycket nya färdigheter för varje dag. Så otroligt härligt att få följa. 

Detta kortet med de söta kaninerna på föll valet på. Kaninbilden från ett klippark från PY Hobby (Marianne design tror jag) och de mindre kaninerna är brads där jag klippt av själva benen och klistrat fast dem istället. Nyupptäckte lite dies jag hade när jag satte in alla i en pärm med magnetfickor istället för att ha dem i en hög i en låda. Då hittade jag denna fina med stjärnbandet som jag tyckte passade bra här. Några glitterbokstäver, prickiga pappersblommor och brads i mitten på blommorna. Rörigt men fint tyckte jag det blev ändå =) 

/ia

2 kommentarer:

  1. Åhh, vilket gulligt kort Molly fick! Ett stort GRATTIS till henne:) Ja, tiden går verkligen fort, men bara njut så mycket du kan:) Hon blev garanterat jätteglad för ett sådant fint kort som mamma gjort!
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera
  2. Så gulligt kort till Molly! Supersöta kaniner.
    Hoppas hon fick en härlig födelsedag!
    Kram!

    SvaraRadera