måndag 28 februari 2022

Bild från Santoro


 För ett tag sen köpte jag ett paket med färdiga bilder från Santoro, färglagda och klara och bara att göra kort av. Då de var ganska stora (större än jag hade tänkt mig) så passade de inte till de färdiga kortstommarna jag hade, så det blev till att vika egna kortbaser. Har kört på färdiga set med kort och kuvert länge, för det är så himla smidigt, men det var roligt att göra på detta sätt igen. Korten blev ganska stora, runt 15*20 cm tror jag. 

Detta är det första kortet som jag bloggar och jag gillar verkligen hur det blev med de färgade ramarna runt motivet och i ytterkanterna. Har jag tagit till mig från en blogg jag gillar att besöka, för att göra det lite annorlunda mot hur jag brukar göra. Kika gärna in hos https://mormormargareta.blogg.se/

Ett par fjärilsstickers, träblad och några blommor med halvpärlor i mitten. Blev riktigt nöjd med detta kortet =) Fler kommer på bloggen vid kommande födelsedagar, har en hel packe påbörjade kort med sådana här bilder nu =) 

/ia

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort och roligt med lite annorlunda storlek. Sött motiv och fina dekorationer. Blir spännande att se dina kommande kort :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättevackert kort! Verkligen jättefint motiv och snygga dekorationer:) Kul att prova något nytt ibland:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera