fredag 17 juli 2020

Tack för denna terminen!






Idag bjuds på ett kort med överraskning i. Detta kort gjordes specifikt till fröknarna (pedagogerna) på dotterns förskola i samband med att terminen var slut och det var dags för semester. Jag vill inte ge en massa presenter som många andra hetsar med, men något ville jag göra för att visa vår uppskattning till fröknarna och eftersom jag ju gör kort så tyckte jag att några fina ord med fin omgivning på kunde vara bra. Och eftersom man har en hel del spillpapper som passar perfekt till att göra bokmärken av så fick det bli ett varsitt bokmärke till dem. Väldigt enkla bokmärken i olika färger och stil så de fick själva välja vilket de ville ha. Fickan som bokmärkena ligger i består av en del av en teckning som dottern själv ritat till fröknarna, vilket också kändes som en fin gest =)
Hoppas du gillade vad du såg idag och tack för alla fina kommentarer som ni lämnar, de värmer i scraphjärtat =) 
Ha en skön sommar!
/ia




3 kommentarer:

  1. Vilken underbar idé! Och så fina bokmärken. Dessa blev garanterat uppskattat och ett fint minne.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  2. Jag är helt säker på att de uppskattade din fina gest massor, och det fina kortet med bokmärkena. Jag som själv arbetar på förskola, blir så glad när föräldrar visar sin uppskattning på ett eller annat sätt. Bara några ord räcker :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort och vackra bokmärken! Så kul när man får visa sin uppskattning på något sätt:) Jättefin idé!
    Kram och ha en skön semester!

    SvaraRadera