onsdag 8 juli 2020

Stilig herre med blommor



Idag bjuds det på ett kort i formatet 20*20 cm med en stilig herre som lite blygt vill överlämna lite blommor på bemärkelsedagen. Mönsterpappret är en färdig kortbas med vågade kanter och som jag hittade när jag gick igenom mina gömmor för papper i storleken 20*20 och 15*15. Behövde använda upp lite av de gamla pappren jag hade och uppdatera mig lite om vad jag har =D När man samlat på sig en del så glömmer man bort vissa saker man har att scrappa med. Bra med en uppdatering! 

Lite vellumpapper bakom stämpelmotivet, blommor med silverbrads i mitten och fina silverfåglar i hörnet. Blev riktigt nöjd med detta kortet =)

/ia

1 kommentar:

  1. Jättefint kort! Fint motiv och snyggt mönsterpapper med matchande blommor till:)
    Kram och ha en Trevlig helg!

    SvaraRadera