lördag 5 januari 2019

Välkommen år 2019! Vi börjar med en dubbel födelsedag



Tänk att förra året slutade med en dubbel födelsedag och det nya året startar med en. Märkligt =)

Det övre kortet skickades till en av mina närmsta vänners son som fyller 7 år idag. Stämpel från MoManning, lite rhinestonesblommor jag fick från en fd kollega för länge sen och en söt uggleknapp. Lite skolkänsla på detta kortet tyckte jag.

Det nedre kortet skickades till min ena faster, med en stämpel från Magnolia som är så himla fin. Passar till de flesta kort =) Enkelt dekorerat med en söt fjäril, rosett och metallblommor.

Hoppas du tyckte om vad du fick se idag =)

/ia



4 kommentarer:

  1. Jättefina kort :)
    Söt pojke och knapp,
    jag gillar rosetten på skrå :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort båda två! Jättegulliga motiv och vackra dekorationer:)
    Kram och ha en fortsatt bra vecka!!

    SvaraRadera
  3. Så gulliga kort. Fina dekorationer och supersöta stämplar
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Bollarna till flasktagsen gjorde jag så här: stansa/klipp ut 6 cirklar, vik 5 st på mitten till halvmånar. Limma ihop dem till en hög. Bred ut dem och limma på sista (ovikta) cirkeln bakom. Hoppas du förstår min förklaring annars får du höra av dig igen! :)
    Ja, jag lägger alla kort i cellofankuvert. Dels för att skydda dem i "bra-att-ha" högen men även de jag ger/säljer bort. Ser lite snyggare ut tycker jag :)
    Kram!

    SvaraRadera