måndag 28 januari 2019

Stämpel från MoManning


Idag bjuds på ett kort tillverkat redan 2013! Men har blivit liggande i lådan en längre tid då jag inte varit helt nöjd med kortet. Men när jag bläddrade igenom mina kort för att skicka januari födelsedagskort så kände jag att det är ju inte så himla dumt ändå. Med åren så ändrar man ju lite stil på det man skapar så kanske det är därför man inte känner sig så nöjd med de gamla korten som ligger kvar sen en tid. Nu har jag nog dock skickat iväg alla de gamla kort som legat, så nu har jag nästan bara kort tillverkade 2018 och framåt kvar i färdighögen.

Kortet skickade jag till en av mina sysslingar som fyller år idag. Stämpeln kommer från MoManning och är lite svår att färglägga tycker jag. Gjorde ett kort med denna stämpel som är publicerat 17 december 2018, som jag blev mer nöjd med.

/ia

4 kommentarer:

  1. Ett jättefint kort! Och vilken söt stämpel:)
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    Jag tycker att kortet är jätte fint.
    Vacker stämpel :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Söt stämpel och fint med blommorna i hörnen.
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Fint kort med söt tös :)
    Kul att se sina tidigare alster,
    jag har en del liggande.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera