lördag 16 april 2011

testat något nytt

Jaha, då har man testat på något nytt. Följer en del scrapping-bloggar och man får ju en hel del inspiration från dem. Har sett skattkistor, altrade böcker, finfina kort och layouter. Det finns så många scrappare med stor talang =) Jag hoppas jag lyckas inspirera någon som de inspirerar mig, med att lägga ut lite bilder på vad jag lyckas scrappa ihop.

Kom fram till häromdagen när jag satt och scrappade som vanligt med alla lådor med grejer omkring mig, letade efter nåt särskilt, att jag hade många papper, stickers och annat som var rena julteman. Jag tänkte i mitt stilla sinne att hmm, kanske man skulle lägga alla dessa på ett ställe? Så vet man vart allt finns när det är dags att sätta igång med julkorten senare i höst ;) det hände sig att jag fick en leverans av en vunnen auktion från Tradera med ett paket med julscrap-saker i och den tänkte jag mig att använda till ändamålet. Resultatet ser ni nedan, vad tycks? Lämna gärna en kommentar =)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin box du gjort. praktiskt att samla alla jul saker i en box.
    Om du vill ha tips på fina layouter så kan nog Annelie på min lilla scrap vrå ge insperation. Hon gör jättefina saker. Jag hade turen att få komma till henne och göra albumet, då fick jag mycket tips. Kanon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint! Ordning är underbart :D

    SvaraRadera