söndag 3 april 2011

scrapparlusten

Min scrappinglust väcktes för snart över ett år sedan av min svägerska som börjat med denna hobby. Jag började fundera och kände att jo, detta var nog något som passar mig. Jag som gillar att köpa på mig pennor och papper av olika slag, klippa och klistra och allt annat som hör till. Så till julen 2009 gjorde jag mina första kort, det blev ett gäng julkort. Ska skona er från bilder på dem, det var ju inga direkta skönheter precis ;) Men det väckte min lust till att fortsätta så sedan april 2010 har jag själv scrappat ihop de födelsedagskort som skickats till familj och vänner. I början var de ju inte särskilt genomarbetade och såg nog inte mycket ut för världen, men med tiden kan man se en viss utveckling i sina tekniker, man kommer på nya idéer och hittar ny inspiration överallt. Jag fotar alla mina kort och skriver ned vem som fått dem. Det är ett trevligt sett att se att man har utvecklats.

Tänkte visa några kort jag gjort, skriv gärna en kommentar om vad ni tyckte om dem =)

/iaz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar