torsdag 1 oktober 2020

1 oktober


 

Idag bjuds det på ett födelsedagskort med en stämpel från Skogstokiga. Första gången jag använder den, men den var så himla fin tyckte jag. Ett par stjärnor och några färdigstansade hörn jag köpte i början av min scrappingkarriär, dvs för typ 10 år sen. Hittade dem i en låda och tyckte det var en fin kontrast med det svarta till de milt rosa och lila mönsterpappret. Stämpeln är färglagd med Promarkers, vilket är det jag oftast använder till att färglägga mina stämplar. 

/ia

3 kommentarer:

  1. Hej :)

    Super härligt kort du har gjort :)
    Jätte fin stämpel :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Så fint kort med snygga hörn som verkligen bröt av snyggt. Sött motiv.
    Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort med ett sött motiv och papper!
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera