torsdag 23 april 2020

Tack-beställning


Fick en beställning på ett tackkort från en kollega och tackade jag till att göra det, kul med lite utmaning när man skapar ibland.
Kortet skulle vara till den förskola hennes två barn gått på (en flicka och en pojke) och gärna i rosa och blått skulle det vara, annars fria händer. Hittade papper som gjorde att jag kunde göra kortet 50/50 i rosa och blått och pappren är från ett babyblock med papper jag fyndade på Ullared för måååånga år sen. Två metallhörn, metallcharms i form av fjärilar, söta äppelblommor i papper och washitejp för att dölja skarven mellan pappren. Lite spets, en rosett och en charm i form av en ängel. Lite halvpärlor. Ganska nöjd med kortet. Och ännu bättre när jag i efterhand fick veta att dotterns symbol på förskolan var fjäril =)
Tack för alla fina kommentarer ni lämnar, gör mig alltid så glad =)
/ia

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Så kul med beställningar:) Jättesöta blommor och övriga dekorationer!
    Kram och ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  2. Så fint kort och vilket smart sätt du löste pappersönskan på! Fina dekorationer och blommor. Roligt med beställningar och förstår att detta var uppskattat!
    Kram!

    SvaraRadera