lördag 8 februari 2020

MOLLY 2 ÅR


Idag fyller vår älskande lilla tjej år, 2 år har gått sedan hon kom till oss och gjorde vårt liv fullkomligt på många sätt. Älskade lilla unge, du fick ett kort med kaniner för du gillar kaniner så mycket. Den söta lilla stämpeln kommer från Lili of the valley, ett av mina nyaste inköp av digitala stämplar. Den är ju så himla söt! Kaninen i hörnet är egentligen en knapp jag köpte på PY Hobby eller Kristinas scrapbooking där jag knipsat bort själva knappöglan. En rosett, en metallfjäril och en fin bladdekoration jag fyndade på samma ställe som knappen tror jag.
Hoppas du gillade vad du såg idag =)
/ia

4 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till lilla Molly! Hoppas att hon får en toppenfin dag:)
    Kortet gillar hon garanterat! Såååå sött:)
    Kram och ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  2. Åh, Grattis Molly! Redan två år... Supersött kort med helt ljuvlig stämpel. Fint dekorerat

    Du frågade om pappret på mitt senaste kort men tyvärr kan jag inte svara på det. Det var en spillbit jag hade kvar i gömmorna och namnet var bortklippt...... :(
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gulligt kort med söt kanin som motiv, och även den lilla kaninen i hörnet som passade så bra.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera