lördag 28 september 2019

Dubbel födelsedag



Idag firar vi två av mina fd kollegors födelsedag och dessa kort skickade jag till dem båda ganska nytillverkade. I år har jag nog säkert fått ihop ett 60-70-tal nya kort som ligger och väntar på att li skickade till någon lycklig mottagare. Skönt att ha ett litet förråd av kort att välja bland när det är dags att skicka.

Det övre kortet pryds av några fina nya dekorationer jag köpte på PyHobby, färdigutskurna (texten, blomman och klockan). Metallfågeln fyndade jag på Panduro outlet vid Ullared för många år sen och äntligen kom den till användning. Enkelt men ändå väldigt fint kort tycker jag. Härliga mjuka färger.

Det undra kortet pryds av en digistämpel från Saturated Canary färglagd med Promarkers, lite blått, glittrigt nät, ett sugrör, ett par olika tags och ett papperssugrör. Kortet går i turkosa toner, men det syns inte riktigt på fotot.

/ia

2 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två, i lugna och fina färger! Det var inget dåligt lager av kort du har:) Bra jobbat;)
    Kram och ha en toppenfin vecka!

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    Super fina och härliga kort båda två :)
    Snyggt med sugrör som deko tycker jag :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera