söndag 27 januari 2019

Dubbel födelsedag, årets andra



Då var det dags för dubbel födelsedag igen, årets andra. Det övre kortet skickade jag till en av mina närmsta vänner som gillar ugglor och att virka, bland annat. Denna gång gjordes kortet speciellt till henne. Annars gör jag nästan uteslutande kort till min "kort-pott" och sen väljer jag ett lämpligt när någon fyller år. Men ibland dyker ett papper, en dekoration eller stämpel upp som passar så bra till just någon särskild att jag gör ett kort specifikt till en person. Hoppas hon gillade det!

Det undre kortet skickades till min svågers fru som också fyller år idag. Det skickades ända bort till Filipinerna så jag hoppas det kom fram som det skulle =) Ett ganska enkelt kort med en Magnoliastämpel, fjärilar fårn clipark och söta rhinestonesblommor. Lite washitejp som ser ut som en negativremsa.

/ia

4 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två! Klart att mottagarna gillade dem:) Så fint med den lilla virkade blomman, och alla de andra dekorationerna.
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    Jätte fina kort båda två :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Fina kort båda två. Gillar det med ugglorna mycket. Roligt när man hittar ett tema som passar mottagaren!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefint färgglatt kort,
    mysiga ugglor och fint med virkat :)
    Snyggt med lila och svart.
    Kram Lisa

    SvaraRadera