söndag 30 maj 2021

MORS DAG


 Idag bjuds på ett riktigt vårigt kort som får mig att tänka på min egen mamma som verkligen älskade dessa magnolior. Minns det så väl från första gången hon var här när de blommade. Hon kunde inte se sig mätt på dem! 

Eftersom hon bor i himlen sen många år så får kortet istället skickas till svärmor. Lite knappar, halvpärlor och en kakservett fick pryda kortet. Några små utstansade hörn och fjärilar om jag köpte för länge, länge sen fick pryda kortet. Samt det illa hjärtat. Lite glitterpenna har jag med använt, Nuovo. Älskar dem och har nu köpt dem i flera färger. 

/ia

4 kommentarer:

  1. Jättefint kort du skickade till din svärmor! Gissar att hon blev superglad:)
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vårigt kort! Så fint med hörnen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Flott kort, med vakre magnolier! Dette ble nok din mamma veldig glad for. Stor klem og GOD sommer fra din nye følger fra Norge ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla och välkommen hit 🥰
      Kortet fick svärmor min, då min mor är i himlen och dit är det lite svårare att skicka kort ❤ Kram

      Radera