tisdag 20 april 2021

Babyshower-kort

 



Idag bjuds på ett litet babyshower-kort som en kollega till mig fick som snart ska få en liten dotter. Skapat med supersöta papper från ett pappersblock jag hittade på PY Hobby, är så dålig på att komma ihåg märken. Luftballongen på framsidan och de runda märken på insidan och bannern på framsidan kommer från ett klippark i samma stil som mönsterpapprena. 
Idag bjöd jag även på en bild från insidan av kortet för jag tyckte kor
tet blev så himla fint. Såååå nöjd =) 

Dekorerat kortet med lite halvpärlor i hörnen, ett sidenband med rosett på sidan, några söta stjärnor som är glittriga (syns inte på fotot tyvärr). Har även skrapat kanterna på det en färgade rosa pappret vilket blev en fil detalj tyckte jag. Och lite rosa flitter runt kanterna på mönsterpappret, glittrat med penna från Nuovo. 

/ia

3 kommentarer:

  1. Åhh, vilket gulligt kort du gjort! Underbart sött papper:) Det blev garanterat uppskattat!
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Så sött kort :) Gillar luftballongen med djur i.

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt kort och så fin text på insidan. Fina papper och dekorationer
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera