onsdag 21 oktober 2020

Dubbel födelsedag igen



 Idag firas det dubbel födelsedag igen! Egentligen är det trippel, men en födelsedag firas i himlen (morfars fru, glömmer dig aldrig Barbro). Det övre kortet pryds av en stämpel från Skogstokiga och kortet är i det roliga formatet 10*20 cm. Enkelt dekorerat med några papperesblommor med brads i mitten och en söt träfjäril. Det nedre kortet har en stämpel som kommer från Tiddly Ink tror jag, i vilket fall är det en himla söt liten elefant. Ett par söta tags, en metalltrollslända och några pärlhjärtan fick dekorera detta kort. Båda stämplarna är färglagda med Promarkers. 

/ia

5 kommentarer:

  1. Fina kort. Gillar den söta elefanten.

    SvaraRadera
  2. Jättesöta kort båda två! Gulliga motiv och fint dekorerade:)
    Kram och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Så fina kort båda två. Fina motiv och fint målat. Elefanten är verkligen supersöt :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej :)

    Jag kommenterade nyss detta in lägg men det verkade som om det blev något fel och den inte kom med?!

    Super fina kort du har gjort, men det underbara och söta stämplar :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Hej igen :)

    Jag vet inte hur man svarar på kommentarer som andra skriver på ens blogg.
    Jag såg att du frågat bland annat om denna tomte: https://gurkiss-scrappande.blogspot.com/2020/09/tomte-i-julkula.html
    Japp tomten är en die :) Jag har köpt den på wish förra året tror jag det var.

    Ang julkorten. Ja det har blivit enormt många julkort i år, det gick av bara farten :)
    Jo jag är klar med dom nu. Jag skickar till familjemedlemmar men sen brukar även dom på min mans jobb (han är under chef eller hur man ska förklara det) få julkort :)
    Några julkort till har det blivit men jag har inte orkat att fota dom ännu, men dom kommer någon dag på bloggen :)
    Tänkte fråga dig, har du nån mail man kan nå dig på?

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera