måndag 28 september 2020

Dubbel födelsedag!!



 

Idag bjuds på dubbel födelsedag! Det översta kortet har ett riktigt glittrigt mönsterpapper och är ett av mina senare alster. Har nyligen fyllt på kortförrådet med många nya alster =) Kul när man är inne i ett flow. 

Det nedre kortet har det lite mer ovanliga formatet 10*20 cm, vilket ger en lite mer utmaning att dekorera tycker jag. Samtidigt som det är roligt med lite andra format. Bilden är från ett klippark från Kristinas scrapbookning tror jag, fjädrarna har jag fått utstansade från min svägerska för länge sen och metallfjärilen är från PY Hobby. Lite prickig washitejp bakom motivet. 

/ia

3 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två! Fina motiv och dekorationer:)
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  2. Så fina kort båda två. Gillar särskilt bladen runt motivet på första.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej :)

    WOW vilka helt underbara kort du har gjort :)
    Mycket fina detaljer :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera