onsdag 24 juni 2020

50 år!


Idag firar min kusins fru sin 50-årsdag, hipp hipp hurra hurra hurra hurra!! Skrev ingen siffra på kortet, fanns liksom inte någon plats till det kände jag, men på insidan står det. En söt elefant från MoManning som är en stor favorit för mig. Kortet är i ljus turkos färg, men det framgår inte riktigt på fotot ser jag och så är pappret superglittrigt. Det ser man inte heller =) Lite dekorationer (hatten, blommorna och väskan) från ett ark jag fyndade på Ullared för massor av år sedan som jag tyckte passade här.
/ia

2 kommentarer:

  1. Meeen, åh vilket sött kort du gjort! Gulligt motiv och många fina detaljer:)
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Men så söt den lilla elefanten blev i hatt! Kul idé:) Fint papper och snygga dekorationer.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera