torsdag 2 april 2020

En liten prins


För en vecka sedan kom ett nytt litet underbart liv till denna planeten och förgyller tillvaron för så många redan. Det blev en söt liten pris och självklart ville jag göra ett kort när en av mina vänner fick en liten telning.
Hade fyndat lite nya fina papper och klippark i samma tema med den här söta elefanten bland annat, helt underbara papper! Detta kortet är jag riktigt, riktigt nöjd med och mottagaren (som redan fått kortet) blev väldigt glad för det. Det är ju därför man skapar kort och skickar, för att glädja andra. Att det sen gläder mig själv när jag sitter i skapandet av dem är ju bara en bonus =)
/ia

3 kommentarer:

  1. Åh, vilket gulligt kort du gjort! Så söt elefant, sött papper och fina dekorationer:)
    Förstår att både du och mottagaren blev nöjda:)
    Kram och må så gott!!

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint kort! Älskar pappret och den söta elefanten! Många fina dekorationer. Förstår att det blev mycket uppskattat!
    Kram och ha en fin påskvecka!

    SvaraRadera
  3. Hej :)

    Sååå himla sött kort du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera