lördag 7 mars 2020

Dags för passion!!



Förra veckan gick en av mina kollegor sen länge i efterlängtad "passion" (pension). Det övre kortet fick hon från jobbet och det nedre från mig. Det nedre kortet har funnits i mina gömmor länge, men tyckte det passade henne med det jag känner är ett skogtema. Skulle bara varit en liten hund med på kortet också, då hennes vovve alltid följer med på hennes skogsrundor.
Det övre kortet valde jag för att det blev så vackert. Det gröna pappret skimrar så fint och det är ett kort i lite mindre storlek, 12,5*12,5 cm.
/ia

2 kommentarer:

  1. Två fina kort. Söta blommor och dekorationer på första kortet, fint med den grönglittriga ramen runt. Så söt stämpel på andra kortet, fina fåglar och kanin och ljuvligt papper.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort din kollega fick! Gissar att hon blev superglad för båda två:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera