fredag 14 februari 2020

Alla Hjärtans Dag 2020


Idag är det Alla hjärtans dag och detta kortet gav jag till min man för att visa lite extra uppskattning på denna dag. Den digitala stämpeln kommer från MoManning och jag tycker den är så fin och utstrålar så mycket kärlek. Ett kort i mycket svart och vitt, för det gillar min man. Stjärnan är en riktig favorit, en diecut som jag tror jag fyndade ett litet paket med (2 olika storlekar) på Py Hobby för ett par år sen. Hoppas du gillade vad du fick se idag.
/ia

4 kommentarer:

  1. Din man kan skatta sig lycklig som fick ett så fint kort på Alla ♥ Dag.
    Hoppas ni fick en mysig dag. Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort du gav din man! Gissar att han blev överlycklig för det:)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt kort! Din man måste ha blivit väldigt glad för det!
    Önskar dig en fin kommande helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera