onsdag 11 december 2019

Årets julkort 2019


Idag bjuds det på bild på årets julkort, 23 st totalt. De är alla ivägskickade till sina mottagare (utom två) så nu är det lugnt att visa bilden tror jag ;) I år fick alla samma stomme, en färdigköpt med scalloped-kant i storlek 12,5*12,5 cm.

Svårt att få med så mycket dekorationer när man har en lite mindre kortstomme, men tycker ändå att jag nått mitt mål med att årets blev liiite bättre än förra året (det tänker jag varje år att jag ska göra, lite bättre). Några av dem blev riktiga favoriter, särskilt de två i turkost med stämplar i cirkel. La lite extra tid på julkorten i år och då blir ju oftast resultatet också därefter.

Hoppas du också hunnit klart med dina julkort =) Nu är det dags för mig att börja göra vanliga kort igen och fylla på förrådet. Hittade lite fina vår/påskdekorationer, så i år kan det tänkas bli lite påskkort med, var länge sen.

Tack för alla dina kommentarer du lämnat under året, de är guld värda!
Önskar dig ett fint nytt scrapår =)
/ia

2 kommentarer:

  1. Så härligt att få se så många fina kort på en gång! Tusen tack Maria för det fina kortet jag fick! Tycker det är sååå fint. Blev superglad:)
    Jag är också klar med julkorten, men är inte postade än.
    Kram och ha en Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    WOW vad en massa julkort du har gjort :)
    Riktigt snygga är dom.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera