söndag 21 oktober 2018

Ny stämpel från MoManning


Idag fyller en av mina bästa vänner år och detta kortet fick hon i år. Ett kort som jag verkligen gillar mycket och med en av mina nya favoritstämplar från MoManning, från mitt senaste köp. Första kortet skapat med den. Lite söta stjärnor och ett godispapper. Kortet öppnas på mitten och stämpelmotivet är fastsatt på högra sidan av bilden. Roligt kort att dekorera på insidan med och roligt med en lite annorlunda vikning än den vanliga som jag nästan alltid använder =)
/ia

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! Och såååå sött motiv:)
    Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort i fina färger och
    söt tös, kul med olika vikningar :)
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Åh, så söt liten tjej. Smarrigt papper. Kul med nya vikningar.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera