lördag 1 september 2018

Födelsedag


Idag fyller en av mina gamla kollegor och vänner år och i år fick hon detta kortet. Mitt förråd av kort som jag skapade i början av året, innan vår lilla dotter Molly föddes, börjar tryta och nu får även de kort skickas som jag gjort för väldigt länge sen, 2014-2015 typ eller däromkring. Kanske inte lika nöjd med de korten som de jag gör idag, men man lär sig ju mycket på vägen genom att kika på andras bloggar och bli inspirerad till att testa nya dekorationer, material och andra saker.

Kortet pryds iaf av en väldigt fin Magnoliastämpel och en fin cardboard-blomma. Gillar mönsterpappret som kommer från ett pappersblock jag köpte från PY Hobby. Det är glitter på det, men det syns inte på fotot =)

/ia

5 kommentarer:

  1. Jättefint kort med söt tös,
    jag gillar pappret och färgerna :)
    Hoppas du får tid/lust att scrappa
    lite nya kort.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Fint kort med supersöt stämpel. Och visst är det så att man snappar uppe idéer och tips genom att besöka andras bloggar, det är ju det som är så kul med ”bloggenader” :)
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket underbart ord, bloggenader 👍👍

      Radera
  3. Jättesött kort, med ett fint motiv och jättevackert papper!:)
    Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort med söt stämpel.

    SvaraRadera