torsdag 5 januari 2017

Startar året med en dubbel födelsedag!!



Vi startar helt enkelt igång detta året med en dubbel födelsedag!

Idag fyller en av mina bästa vänners äldsta son år, redan blir han 5 år, stora killen! Vart tar tiden vägen? Han fick det övre kortet, med den fina stämpeln från MoManning, pojke med skolväska. Tycker denna pojken är så söt, precis som goa Albin <3

Sen fyller även min ena faster år och det nedre kortet skickades till henne. Kortet gjordes för länge sen, tror det var typ 2014 eller något sådant.

Jag kikade i mina kortgömmor och hittade lite kort som jag gjort för länge sen och som inte blivit ivägskickade, för valet har hela tiden fallit på andra nyare (och finare, tycker jag själv) kort, så en del har blivit liggande. Men i år har jag bestämt att de som jag gillar bäst ska skickas iväg och de som jag inte alls gillar, där får de dekorationer som går återvinnas och resten slänger jag. Vill ju inte skicka iväg kort som jag inte gillar och står för att jag gjort =) Sen är det ju självklart så att man utvecklas i sitt skapande, lär sig nya tekniker, skaffar sig nya inspirationskällor och nya dekorationer och papper som gör att man gör kort på ett annat sätt, men just detta kortet som jag valde här tycker jag om. Det är enkelt och stilrent och så sött med fågelburpappret och den fina fjärilen med 3D-vingar.

Tack för alla kommentarer ni lämnat under året som gått, de betyder mycket för mig och mitt skapande. Men framförallt är det ju så himla skoj att kika in i era bloggar och se vad ni hittat på för fina skapelser!

/ia

3 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två! Så bra att man även använder det "gamla":)
    Gissar att mottagarna blev väldigt glada!
    Kram och ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Så fina kort! Jättesöt stämpel.
    Vad mycket fint du gjort sen sist jag tittade in!
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
    Kram🌸

    SvaraRadera