söndag 13 november 2016

Fars Dag 2016



Idag är det ju Fars Dag i Sverige och en dag då vi lite extra vill visa vår uppskattning för våra fäder. Jag valde att skicka det övre kortet till min egen pappa, med digistämpel från Skogstokiga med liljekonvaljer (pappa tycker om de blommorna har jag för mig, men han tål inte doften) och de små Busarna på. En liten tag och lite fina pappersfjärilar.
Det nedre kortet gav vi till svärfar, med den fina pojken som ser lite lillgammal ut och så blev det så läckert tyckte jag, med det lilla staketet framför som jag stansat ut. Minns inte märket på dien bara. Lite små pappersblommor i matchande färg.
/ia

3 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två! Liljekonvalj är en underbar blomma:)
    År säker på att din pappa och svärfar blev jätte glada för så fina kort!!
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera
  2. så fina kort båda två. Liljekonvaljen ger så härlig vårkänsla och det andra blev jättesnyggt med staketdiesen och blommorna!
    Kram och ha en fin vecka!🌸

    SvaraRadera
  3. Hej :)

    Jätte fina kort du har gjort.
    Åååh liljekonvaljer jag älskar liljekonvaljer :)
    Dom är så söta, små klockor med underbar doft.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera