söndag 14 augusti 2016

Bröllop!!!


Nyligen var jag och mannen på bröllop där en av mina allra bästa vänner gifte sig. De önskade sig inga presenter direkt utan hellre bidrag till bröllopsresan, vilket ju var smart =) Jag ville dock göra givandet av pengarna lite roligare, så jag gjorde en ask (bild 1) att lägga pengarna i och som de även kan ha kvar sen och använda till något. Ett litet minne. Gjorde också en altrad påse att lägga dem båda i men den glömde jag ta bild på. Kortet ser du nederst. Jag blev väldigt nöjd med dem alla. Allra helst asken =) 
/ia


5 kommentarer:

  1. En vacker ask, förstår att du blev nöjd med den :)
    Det andra är också jättefint i snyggt papper.
    Ha en bra vecka.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Underbar ask med fin stämpel! Och kortet var också väldigt fint. Förstår att du är nöjd med dem och det vart garanterat uppskattat!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad vackert alltihop! Jättefin stämpel och snygga dekorationer:)
    Detta skall du verkligen vara stolt över!! Och ett väldigt fint minne för brudparet:)
    Kram och sköt om dig!

    SvaraRadera
  4. Hej :)

    Så vackert du har gjort :)
    Härligt att gå på bröllop :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera