söndag 29 maj 2016

Mors Dag 2016


Idag är det Mors Dag och till min lilla mamma uppe i himlen skickar jag ett underbart vackert kort som visar all den kärlek jag kände för henne när hon levde och som jag fortfarande känner.
Min mamma var fantastisk, snäll, omtänksam, bäst, otrolig och världens bästa <3

Vi firar även min svärmor, min mans mamma, idag och hon fick detta fina kort. Stämpeln är en digi från MoManning och det passar perfekt med skylten där man själv kan skriva en passande text till vilket korttillfälle som helst.
Metallhörnet och metallblommorna kommer från PY Hoby, precis som halvpärlorna.
/ia

4 kommentarer:

  1. Fint och gulligt kort
    med tuff stämpel, bra med
    plats för egen text :)
    tur du har så fina minnen
    av din mamma ♥
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram ♥ Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    Ursäkta att det har dröjt så innan jag har besökt dig.
    Det har varit minst sagt MYCKET här.....

    Vilket jätte fint kort du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Och jag håller med. Din mamma var en fantastiskt kvinna, varm, omtänksam, rolig och så kärleksfull. Underbar på alla sätt! Jag tänker också på henne en dag som denna! Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket gulligt kort du gjort till din svärmor! Jättesöt stämpel och fina dekorationer:)
    Kram

    SvaraRadera