tisdag 25 november 2014

Dubbel födelsedag idag



Idag fyller två fina människor år, en av mina allra bästa vänner och en av mina allra bästa vänners lilla söta dotter.
Det övre kortet skickade jag till vännen i Norrland. Blev så förtjust i pappret som fanns med i ett block jag köpte från PY Hobby (märket minns jag inte) och denna stämpeln från MoManning i grönt passade så bra ihop med pappret. En liten tag jag stansat ut och lite små fjärilar med lite rhinestones på.
Det undre kortet fick den söta lilla tjejen B och flickan i stämpeln (också från MoManning) tyckte jag passade lilla B så bra för hon har liksom lite bus i blicken precis som lilla B har ibland. Tagen går på detta kort att ta loss och läsa på baksidan.
Lämna gärna en kommentar om du kikar förbi =)
/ia

3 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två:)
    Gissar att både din vän och din väns dotter blev superglada
    för sina kort:)
    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort, härliga färger på papper och stämplar.
    Du är verkligen duktig på att göra fina kort till dina vänner.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härliga kort!!! :)

    Du ställde en fråga om min färgläggning och det enda jag kan tipsa om är övning.... :) jag är långt fr så bra som jag skulle vilja. Men fortsätter att öva. Skuggning är viktigt så man får lite "djup" i färgläggningen . Ett bra tips är att kolla Youtube. Finns oändligt med färgläggnings videos att studera. :)

    Kram kram

    SvaraRadera