söndag 5 januari 2014

Dubbel födelsedag igen =)



Idag fyller en av mina bästa vänners lilla son 2 år, tänk va tiden går fort! Jag hade äran att överlämna det övre kortet till den lilla familjen personligen för en vecka sedan. Lite tidigt, men roligt att få ge kortet personligen ibland. Särskilt eftersom vi bor så långt ifrån varandra.

Det nedre kortet fick min faster överlämnat till sig personligen, då hon också fyller år idag. Hennes kort blev i lila toner och den söta lilla fjärilen i hörnet har blivit en favorit. Har köpt mig flera stycken i olika färger samt olika ramar till dem.

Lämna gärna en kommentar om du tassar förbi =)
/iaz

5 kommentarer:

  1. 2st jätte fina kort, men såå söt stämpeln på det översta kortet är.
    kram & må gott!

    SvaraRadera
  2. Fina kort och den lilla fjärilen är ju jättesöt!

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort, dom måste bli glad som får dessa :) Och fjärilen är så fin och passar perfekt på det lila kortet :)

    SvaraRadera
  4. Supersöt fjäril i hörnet, och finfina kort bägge två. Kul att du gör ett kort precis till den du ska fira. Jag gör ofta kort bara för att, och får sen välja ett av de jag har till den som fyller...inte lika kul, så då blir det ibland att man gör ett nytt i alla fall.

    SvaraRadera
  5. Gulligt barnkort med söt stämpel :)
    Det lila kortet är jättefint och fjärilen
    passar jättebra till :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera