måndag 25 november 2013

Dubbel födelsedag



Idag fyller en av mina bästa vänner Anna år och det översta kortet är till henne. Samma dag fyller en annan av mina bästa vänners lilla dotter år, hon blir redan 2, tänk va tiden går fort!

Kortet till Anna har jag hållt enkelt med en liten blomma, fjäril och rosett i blått och låter stämpeln från MoManning vara i centrum. En stämpel som jag verkligen tycker mycket om. Några läckra bokstavspärlor och sifferpärlor från PY Hobby.

Kortet till den lilla flickan blev en liten Magnolia-prinsessa med lite glitter på vingarna och fick gå i lila toner. Pappersblock från PY Hobby.

Lämna gärna en kommentar om du kikar förbi =)

/iaz

3 kommentarer:

  1. Jätte fina kort. vad du är duktig på färglägga.. jag över fortfarande på det :) .. gillar verkligen papperet i bakgrunden på de nedre kortet... vart kommer de ifrån?

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort, säger som Pojjo, du är duktig på att färglägga.
    Ja, kransen på mitt kort är en die.
    Kram & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Fina kort båda två och så söt stämpel på det översta kortet!

    SvaraRadera