söndag 18 november 2012

Fars Dag


Förra helgen firades det Fars Dag, både min far och min svärfar fick ett varsitt kort. Detta året är första året som min svärfar är min svärfar på riktigt, eftersom jag och min man idag firar vår 3 månaders bröllopsdag. Ville göra ett kort i bara lila toner till min far, och jag gillar verkligen hur kortet gick ihop sig.Kortet till svärfar gick i mer gröna toner med lite inslag av rosa, eftersom den fina skylten gick i den färgen. Blev mycket nöjd med båda korten.
Vad tycker du?
Lämna gärna en kommentar så blir jag glad och lämna gärna även din bloggadress så jag kan besöka dig =)
/iaz

4 kommentarer:

  1. Jättefina kort som du gjort!! :) Speciellt det lila! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för stanstips, ska kolla den.
    Men jag är även ute efter precis den dien :)
    Mysigt lila kort.

    SvaraRadera
  3. 2st härliga farsdagskort,
    gissar att dom blev uppskattade av dom som fick kortet.
    Kram!

    SvaraRadera