torsdag 11 augusti 2011

Födelsedag


Min mors kusin fyllde år och eftersom det är så himla skoj att göra kort så tänkte jag att hon måste få ett =) Det blev i lila och med en stämpel som när jag hade färglagt den direkt tänkte jag på just henne och det blev ett måste att ha den med på kortet till henne. Hoppas hon blev glad för det.

Har nyligen kommit på att det är så roligt att färglägga stämplar och ha på korten så nu ligger en hel hög färdigfärglagda för att använda på kort =)

Vad tycks? Lämna gärna en kommentar.

/iaz

7 kommentarer:

  1. Hej!!
    Vad roligt att få ett ansikte, eller nåja ett namn ;)iaf, på ännu en besökare av min blogg! Så kul att höra att du brukar kika in :)
    Oj vad avis jag blir på din färdig-färglagda hög med motiv. Jag har inte riktigt haft tid eller ro att sätta mig med mina..Som du kanske läst så har ju inte jag målat spec mycket, det går väl lättare ju mer man håller på antar jag :)
    Det här kortet var verkligen jättefint i härliga färger och jag kan inte tänka mig annat än att hon blev glad för det!
    Kul att du vill vara med i min blogcandy, Lycka till!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort båda två som du gjort :) Du är så duktig! Kram

    SvaraRadera
  3. Va kul att du lämnade en kommentar på min blogg så jag hittade hit till dig.
    Är säker på att din kusin blev jätte glad för det fina kortet!!

    SvaraRadera
  4. Så underbart kort så glad din mors kusin kommer bli över kortet. Du undrade om magnolia hade en webbchop det har dom här http://www.dreamcottage.nu/butik/

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Kul att du gillade min dopklänning.
    Jag har gjort en egen mall som jag har använt många ggr :)
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Hej, och tack för din kommentar i min blogg. Du undrade över en stämpel med en nalle...kommer faktiskt inte ihåg var jag köpte den.
    Vilket sött kort du gjort!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för titten hos mig : )
    Mycket fint fanns det att titta på här!!!

    SvaraRadera